A 3D-s házikó és a többi igényesen kidolgozott összetevő magával ragadja a kicsiket. A nagy, könnyen megfogható, fából készült figurák, a szín dobókocka és az egyszerű szabályok lehetővé teszik, hogy ez legyen a gyermekek első kooperatív játéka. Fejlesztési területek: szem-kéz koordináció, finommotorika, színfelismerés, formafelismerés, alaklátás, társas készségek.
A játék célja: Piroskának haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és megeszi a Nagymamát.
A játék menete: Építsétek meg a pályát, állítsátok össze a 3D házikót, helyezzétek el a bábukat és a korongokat a figurás oldalukkal lefelé, a megfelelő helyekre és már kezdődhet is a játék! A legfiatalabb játékos kockadobással kezd és az óramutató járásával megegyező irányban zajlik a játék. Dobj a dobókockával és hajtsd végre az azon található akciót! Ha pirosat dobtál, Piroska előre léphet egy mezőt, ha viszont feketét a farkas léphet előre. Zöld dobásnál, fordíts meg egy korongot! Ha vadászt találsz a hátulján, a farkasnak hátra kell lépnie, ha viszont kosarat Piroska onnan folytathatja a játékot. Ha lilát dobtál, nagymama egyet előre léphet a házához, ha pedig pillangót, előre léphetsz a következő pillangós mezőre. A farkas csak akkor mehet be a házba, ha nagymama már az ágyában van. Siess, legyél te az első, aki odaér a házhoz!
Játékidő: kb. 10 perc.
Anyaga: fa bábuk, karton
A doboz tartalma:
- Karton puzzle játéktábla,
- 3D-s karton házikó,
- 3 darab fa figura (Piroska, Farkas, Nagymama),
- 1 darab fa színdobókocka,
- 6 db fa korong.
A doboz mérete: 23x23x7 cm.
A fa figurák mérete: 5-6 cm.
A dobókocka mérete: 2,5x2,5 cm.
A játékkorongok átmérője: 4 cm.
Ajánlott: 2+